26. 12. 2015.

Ovo je moj grad


Ovo je moj grad
Ovo je moj grad

Ovo je moj grad
Samo moj grad
Ovo je moj grad
Samo moj

Ovo je moj grad
Ali ga često ne prepoznajem
Čim napravim korak dva
Ne znam gde sam to sad

Ovo je moj grad
Ovo je moj grad
Ovo je

Ovo je moj grad
Moj kraj i moja pravila
Ali sam u startu pogrešio
Klub za koji se navija

I ne mogu da iskažem
Koliko me boli
Što svestan sam da živim
A da ipak ne postojim

Ovo je moj grad
Ovo je moj grad
Ovo je moj grad
Samo moj

Menjaju se lica al za mene
Radnja je ista
Jer sam glista kišna
Koju niko ne pita za ništa
I svi me gledaju
Samo sa visine
Kao glava popa
Jovovića Mile

Ovo je moj grad
Ovo je moj grad
Ovo je moj grad
Samo moj
Ovo je

Ovo je moj grad
Razorenih ulica
Ovo je moj grad
Kriminal i ludnica
Gde me svako
Gleda sa visine
Kao glava popa
Jovovića Mile

Ovo je moj grad
Ovo je moj grad

Ovo je moj grad
Ma kako da ne
Ovo je moj grad
Ma jebeš to sve

Ovo je moj grad
Ovo je moj grad

Нема коментара:

Постави коментар