22. 11. 2015.

Sudar titana (obračun kod javne česme)



Malo pod gasom a malo na gasu
jurim niz ulicu i razgonim masu

Oduvek sam imao čudnu naviku
Da širim nemir i paniku.

Otkada ladom krstarim gradom
ulice su novi Černobil

Bejrut i Iran
Teheran i Pariz
Za mene su pičkin dim.

U kraj je stigla nova ekipa
Plavi trabant sedamdeset neko

Snažni kao Dule Korać
Kao u vaterpolu Pro Reko

I zato

Sedam u zajdžu i palim makinu
Slušam Kebu i usput Severinu

Zatičem bandu kod česme javne
Kako izlazi iz ulice glavne

Trka je počela ne časeći časa
Za patos mi se slepila
Kvačica od gasa

Preko pune linije
Pa kroz cvetnu leju
Umakoh im za dužinu celu

Moj motor potiče
Sa tamne strane
Glavni sponzor
Dimenzija X

Sirija i Kina
Vijetnam i Palestina
Za mene su samo vic

Rešivši se pretnje
Ko dosadne muve
Nastavljam u stilu
Koji malo ko razume

Kao slavni Marko na Šarcu svome
Jurišam hrabro u pobede nove

Otkada ladom krstarim gradom
ulice su novi Černobil

Bejrut i Iran
Teheran i Pariz
Za mene su pičkin dim.


Нема коментара:

Постави коментар